Angelfalls

Charlize this is me......... Same script, different cast.

30 dagar kvar

Skrivet 2010-07-25 @ 18:31:26
Nu närmar det sig,30 dagar tills Liam kommer till världen.han kan ju lika gärna komma om 2 veckor he he. Ska till bm imorgon sen kanske min kära släkt,från götet kommer förbi å hälsar på. Idag har jag inte orkat göra något knappt att jag klarar gå till konsum, men bara att hålla ut. Alicia är på bus humör å nu når hon handtaget till badrummet å där är ju jätte kul att vara,mest att tvätta händerna sen blir det alltid en suprise när man öppnar toalocket i toan kan det ligga allt möjligt:) Alicia sov över hos sin farmor å farfar för Första gången i fredags,det hade gått toppen å oj vad vi behövde få egentid,vuxentid:) käkade ute å gick på bio.fick sovmorgon till kl 09 minns inte när jag sist låg kvar i sängen.nä nu är det dags för lillans bad.Ha en trevlig kväll allihop:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback