Angelfalls

Charlize this is me......... Same script, different cast.

Underbara höst!

Skrivet 2010-10-04 @ 19:38:48

Idag fick jag sätta på myggnätet på barnvagnen där Liam sov för det blåste in löv på honom :)
ja nu är hösten här!

Stefan har nattat Alicia och jag Liam så nu sussar de så sött i sina sängar,Stefan med för den delen tror han somnat hos Alicia!
Min underbara familj, vad skulle man göra med livet om man inte hade sin älskade familj?
Skulle inte vilja leva 1 dag utan dem!

Rasmus och Alicia myser mitt upp i allt bus!
Rasmus å Allie

Förra helgen var goa Camilla med sin son Rasmus här och hälsade på, super trevligt!
Hoppas på att träffa dem snart igen... OCH
              
                         GRATTIS CAMILLA MED FAMILJ TILL BEBISEN I MAGEN

RASMUS SKA FÅ EN LILLASYSTER

Syskonkärlek!
Bara en glimt i dina ögon..
Kan krossa min sorg..
Bara ett leende på dina läppar..
Kan fylla den med glädje..
Bara om du är beredd att kämpa..
Ska jag hjälpa dig..
Bara en kram av dig..
Värmer mitt hjärta..
Bara att se att du har det bra..
Kan göra mig stark..
Bara vårat blod..
Kan göra oss till syskon..
Bara döden..
Kan skilja oss åt..




Nu ska jag göra kvällsfika
take care / Charlotte





Kommentarer
Postat av: Millan

Men gumman, vilket fint inlägg! Tusen tack! Du är för go!!! Puss o kram

2010-10-06 @ 20:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback