Angelfalls

Charlize this is me......... Same script, different cast.

Tjo i stugan

Skrivet 2011-04-04 @ 21:46:45
Ska se om det går att blogga från fonem då, Full rulle som vanligt har så mycket att tänka på Så jag missade mitt viktiga lönesamtal ned Chefen , när jag nattade om Liam efter vi Lämnat Alicia på dagis kände jag att jag glömt Något, hmm tänkte en stund men det kunde Ju varit vad som helst eftersom jag har 10 000 Saker i mitt huvud just nu. Sitter å kollar på CSI och tror att efter det blir Det natti natti ! Imorgon ska jag försöka tvätta mina fönster Leta upp en butik som säljer tyg och sånt Behöver blått band till liams dopklänning Köpa en vår mössa till Alicia ! Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gulle dig lilla gumman! Det Är stressigt att ha två små underbara barn som kräver allt!!!

2011-04-08 @ 22:22:02
Postat av: Siw o Egon

Lilla Gumman! Du har ju så fin fin familj och så enormt mycket att var stolt över!

2011-04-08 @ 22:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback