Angelfalls

Charlize this is me......... Same script, different cast.

Å du ljuva vår !

Skrivet 2011-04-20 @ 20:35:18
Idag har det varit riktigt varmt på eftermiddagen, gick i kortärmat när jag hämtade lillan från förskolan. Hon har gått utan blöja hela dagen och säger själv till fröken när hon behöver gå in och kissa:) Inatt ska hon sova utan blöja hon har ju faktiskt varit torr på natten i ca.3 veckor nu, får se hur det går! Varje gång jag bloggar från min iphone så blir all text sammanhängande, varför vet jag inte och det går inte att lägga ut bilder heller tråkigt men men får se om blogg.se skaffar en iphone app så man kan blogga normalt! Idag har jag storhandlat, ordnat med påskriset ska bara hitta en shysst vas imorgon. Måste be Stefan gömma påskgodiset så jag inte nallar när sötsuget kommer smygandes annars är ju alla raska promenader meningslösa:) Tack kära Jenna för att du peppar mig att blogga ! Idag kan man ju säga att vi fikade tillsammans fast i telefon öö ja du hajjar vad jag menar! Nu ska jag fjäska till mig lite fotmassage! Later.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback