Angelfalls

Charlize this is me......... Same script, different cast.

Freeedas mys.........

Skrivet 2010-10-08 @ 22:59:23

om det så är det sista VI gör, ja massa popcorn tända ljus och självklart idol.


Denna vecka har varit den bästa ever med Alicia , det går bara bättre och bättre med alla nya rutiner.
Hon har slutat med nattvällingen vilket resulterade i att hon sover lite bättre sen valde vi att även att inte ge henne om hon vaknar runt 06 utan då erbjuder vi frukost vilket resulterat i att hon ÄTER mer mat på dagarna som givetvis återigen resulterar i att hon sover bättre ,,, en god cirkel vill säga!

Nu är det bara Pippi Långstrump och Tomten som gäller, hon pratar om tomten varje dag och att vi måste köpa gran och julgranskulor att hänga i granen...sötnöt,

Pippi kläder och pippi hår: Peruk önlsar hon sig när hon fyller år ja just nu är det
Pippi
Tomten
Bamse
Hello Kitty som gäller för hela slanten hehe

   


                                                      


Liam växer och har börjat skratta och jollra, han älskar att ligga i baby gymet och prata:)
Stefan kämpar på med massor plugg!
Idag kom han hem med en jätte fin bukett blommor till mig, gissa om jag blev glad: Anlednig: Att jag är så underbar...Wiiiee

Imorgon ska jag ha en Alicia dag då BARA hon och jag ska ge oss ut på lite äventyr mamma dotter stund!

på söndag kommer Camilla och Rasmus på besök...ska bli kul!

Over and Out

näää nu ska det mysas vidare ....


Vi brottas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback