Angelfalls

Charlize this is me......... Same script, different cast.

Vill tacka er...

Skrivet 2011-04-15 @ 19:52:29
För alla fina kommentarer ni lämnar blir Alldeles varm i hjärtat! Idag har det varit underbart vårväder men Lite smått kaos här hemma , på fredagar är lillan Ledig från dagis och det brukar vara bra å mysigt men idag jisses fröken trots i allra högsta grad! Hon kunde inte ta ett nej från mig och tro mig jag prioriterar ganska bra på vad vad jag ska säga ja å nej till för Om man ger för många nej så blir det ännu mera trots, vem höra 100000 nej liksom .. Inte jag iaf. Min telefon la av helt å hållet fick smått panik men det ante mig att en sån dyr leksak som kostar ca. 8000 inte kan hålla måttet, men ringde bara tele2 så fixade det sig:) Nu sover alla inklusive Stefan, han brukar somna med Liam nu mera, han jobbar å sliter! Nähe om man ska glo lite på tv å baaara slappa Kanske lägga mig på spikmattan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback